måndag 14 maj 2012

Två olika dagar.

Igår var jag en trött liten grisgretzel, och låg och trynade i min säng större delen av dagen. Iförd gul tröja med bild på världens lustigaste Carlton Banks, från Fresh Prince i Bel Air. Tischan är köpt på shirtstore.



GÄSP! 


Idag var jag lite piggare, trots dålig nattsömn (ca 00.15-03.35) och for först till min mottagning, och senare hem för lite fix.
Bruna strumpbyxor från Zizzi, cerise pennkjol med flockade svarta prickar från Asos Curve, cremefärgad lite glansig blus som jag knöck från mors garderob när hon levde, beige kappa från Ellos, bruna kilklackskor från Skopunkten, svart hattdiadem från Lindex barnavdelning och en ljus väska från någon second hand-affär.

Spegelbild i dörren till mottagningen.




Lillhatten och nya blåa nagellacket.


3 kommentarer:

Linxter sa...

Men har du en liten hatt nu??!!! Minns du inte att jag tjatade på dig att skaffa en pytteliten hatt för typ 2-3 år sedan?! Du skulle ha lyssnat på mig redan då!

Ps. Jäkligt snygg kjol!!

Gretzel sa...

Haha, ja jag ska alltid lyssna på dig! Och jag brukar ju göra det till slut. Shetlandsponny, you know. Fast hatten hade jag redan i inlägget om besöket i Tyresö.
Tack! Jag funderade först på att sy upp den men nu känns längden ok.

Thunsorken sa...

Ja nog är du en liten shetlandsponny allt. Det har jag fått smaka på många gånger. Vilken tur att jag är en envis hästskötare så vi matchar ;-)