lördag 4 augusti 2012

Festival!

Idag och i afton var sweet Jenny och jag på Stockholm music and arts, en ypperlig festival. Ingen av artisterna gjorde mig besviken, och så fick jag äta langos! Det ballaste var dock att en söt, främmande tjej kom fram till mig och sa att hon gillar min blogg, wow! Jag har svårt att fatta att det är fler än mina närmaste som får ut något av den, men tydligen gör jag något bra. Tack främling, jag blev så himla paff och glad!
Dagens outfit bestod mest av kläder från asos, klänning och öronfascinator från rean, + stretchigt sköldpaddsskärp i gulmetall. Hade även en påse med Mulle på, minns ni honom? Den knubbiga ponnyn från tidningen Mun häst. Stylish! Nu ska jag smälta alka dagens intryck, sova, och sedan festivala i två dagar till, hurra!

Inga kommentarer: