måndag 6 augusti 2012

Festivaltanta.

Nu är festivalandet slut. Vi drog dit rätt sent igår, och såg bara de två sista artisterna. Vi är ju för tusan över 30, orkar inte hur mycket som helst! Haha. Björk avslutade det hela, och var sjukt bra. Jag hade på mig blommig peplumklänning från Asos Curve, blåa springskor från Erikshjälpens second hand i Hedemora, hårblommor från Lindex och en liten bärpåse med Mulle på, också från Erikshjälpen.
För övrigt har jag inte sovit i natt, utan sysselsatt mig med toalettrelaterade saker. Kroppen mår inte alls bra just nu, men jag vet inte vad som är fel. Värk i muskler och leder, svårt att andas, ständiga bajsattacker.

1 kommentar:

Sara Brännholm sa...

Klänningen är ju above and beoynd snygg. Tänker typ 50-tals hemmafru och säga vad man vill om 50-talet men de kunde fan klä sig :D

krya på dig!