söndag 30 september 2012

Nya frisyren + dressen.

Häromnatten kunde jag inte sova, så vi sexsnåret på morgonen gick jag bananas och klippte av mig håret. Först fixade jag till luggen som jag tänkt göra ett bra tag och sedan, av bara farten, tog jag typ en decimeter av längderna också. Jag tycker det blev rätt bra ändå?







I övrigt har jag mest bara tagit det lugnt, försökt krya på mig. Inte det lättaste!
Idag gick jag till Konsum, tog en omväg hem för att kunna showa off mina nya dräkt! Haha.
Dräkten fick jag ju i födelsedagspresent, inhandlad från Ellos. Jumpern är från något postorderföretag för en herrans massa år sedan, och de kleinblåa stövletterna är från Skopunkten, också för en herrans massa år sedan. De borde klackas om eller slängas men jag ids varken eller, trots att jag är så instabil på kullerstenarna.








Inga kommentarer: