torsdag 3 januari 2013

Älska fika!

Jag fortsätter gärna samtala om dejting! Dock lägger jag in några bilder från idag också. Vi var och fikade på 56:ans café på Krylbo station idag, några väninnor och jag. Det är ett 1950-talscafé i det gamla järnvägshuset, mycket gemytligt! Jag fick både radiokaka och muffin.
Hade på mig en prickig klänning som mamma köpte på Tradera något år innan hon dog, och den har hängt i min garderob här hemma i byn sedan dess. Jag har även på mig stickade gråa leggings från Franzéns i Krylbo, och en kort svart kofta från Zizzi. Sportade även min nya beiga filthatt, som tyvärr är lite för liten. Ska försöka ånga den och förstora.

Exakt nu talar de på nyheterna om att överviktiga lever längre än normviktiga! Ska försöka hitta mer om det på interwebzen.





















Inga kommentarer: