lördag 19 januari 2013

Promme.

Idag var det strålande sol, så jag peppade hela dagen inför att gå ut. Damp-unge som jag är kom jag dock inte ut förrän vid 15-snåret, och hua vad kallt det var! Mitt ansikte höll på att trilla av! Som tur var fyndade jag en fuskpäls på Cellbes rea nyligen (dock har de höjt reapriset, vilka lurjävlar! Jag köpte den för 374:-, nu kostar den 699:-! Whut? o.O), och den höll min kropp varm och nöjd. Söta Thepas har stickat mössan, och handväskan köpte jag second hand på 90-talet. Ja jag är gammal.





2 kommentarer:

Anna Sevo sa...

Hej och så kul att se vår fina päls på dig. Och extra kul att den får vara med på din blogg :-) Hoppas den värmer dig många kyliga dagar framöver.

Trevlig tisdag på dig önskar Anna från Cellbes

Gretzel. sa...

Tack, vad kul att ni tar er tid att kommentera bloggar! :)