lördag 19 januari 2013

ps!

Vill någon gå på detta med mig?

"Det här är ingen poetisk, känslig föreställning om den emotionella och postmoderna människan. Det här är inte en historia om risker och artistens inre röst. Lååångt ifrån.

Denna tragikomiska och högst aktuella föreställning kommer att guida dig hela vägen från socialt accepterad bantning till utkanten av svält på nolltid. Från längtan till att vara den vackraste till att vara villig att betala priset det kostar för ultimat skönhet. Det här är en resa mot perfektion – helt utan kolhydrater, utan fett och utan protein!

EAT IT! är cirkus, performance och varieté om skönhetsideal, kroppshets, och konsten att vara vid fronten i kriget mot fett.

”There is no better way to prove the absurdity of a social problem than laughing at it in its face.”
- Rebecca Westholm, Regissör"

4 kommentarer:

Nathalie sa...

Föreställningen låter grymt intressant : o Nu känner du inte mig, men hade jag varit frisk hade jag anmält mig som frivilligt sällskap i alla fall. :)

Gretzel. sa...

Jag är alltid på för lite nytt sällskap! :) Krya på dig!

Nathalie sa...

Du verkar, som jag nämnt tidigare, vara en fantastisk människa. En sådan man vill sitta vid köksbordet och dricka te med :)

Gretzel sa...

Vad himla, himla rart av dig!